Blog dels amics de @BiblioBellvitge: La Maria recomana la pel·lícula La gran familia

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

La Maria recomana la pel·lícula La gran familia

Troba la pel·lícula a la biblioteca

Qui sóc?
Sóc la Maria Gràcia, hospitalenca de naixement, nascuda a l'any 1923. Vinc molt sovint a la biblioteca i hi vinc amb una idea clara de què vull endur-me en préstec, tot i que també m'agrada molt llegir i mirar què hi ha a la biblioteca. També faig molts encàrrecs que vinc a recollir.

Què recomano?
Recomano la pel·lícula del director Fernando Palacios La gran família de l'any 1962.

Per què?
Perquè em recorda a la meva infància i perquè és una pel·lícula on hi ha humanitat, tristesa, alegria... i es veu l'essència del que passa en una família nombrosa. 

A qui li pot interessar?
A tothom, a petits i a grans. Als grans perquè ens permet recordar aquella època i als petits perquè els agradarà veure com era la família abans, com s'organitzaven sent molts a casa i com ho feien per poder cobrir totes les seves necessitats. 

Per què la vaig agafar en préstec? 
Perquè la vaig veure fa anys i ara volia recordar com es vivia abans. És una gran història i els actors treballen molt bé.

Quin serà el meu proper préstec?
Vario molt el què agafo: premsa, revistes, pel·lícules i llibres infantils que m'expliquin algun fet històric o em facin pensar. M'agrada molt també la revista El Tatano perquè té passatemps molt interessants. 

2 comentaris:

  1. ¡Quántos recuerdos! ya no me acordaba de esta película. Gracias Maria

    ResponElimina
  2. Nos alegra que la recomendación de Maria te haya traído buenos recuerdos.

    ResponElimina

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: