Blog dels amics de @BiblioBellvitge: Al morir Don Quijote, recomanat pel Paco

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

Al morir Don Quijote, recomanat pel Paco

Troba'l a la teva biblioteca


Qui sóc?
Em dic Paco Arias (madrileny de naixement i hospitalenc d’adopció), sóc un aficionat a la bona lectura (aquella que es practica al teu racó favorit, amb el silenci de la solitud i la tranquil·litat de saber que res t’interromprà  en les següents hores) i em produeix un plaer enorme llegir aquelles obres que són capaces de mostrar-nos les grandeses i misèries humanes.

Què recomano?
Recomano el llibre d'Andrés Trapiello Al morir don Quijote.

Per què?
Perquè aquest any es celebra el 400è aniversari de la mort de Miguel de Cervantes, i el llibre és un homenatge que fa l'autor al món del Quixot.

A qui li pot interessar?
Li pot interessar a tots aquells que ja hagin llegit El Quixot i tinguin la curiositat de saber què els hi va passar a la resta de personatges després de la mort del Quixot, segons la imaginació de Trapiello.

Quan me l'he llegit?
El vaig llegir fa uns anys i recordo que vaig gaudir molt amb la seva lectura.

Per què el vaig agafar en préstec? 
Perquè és un autor que m'interessa molt, tot i que m'interessa més com a poeta i com a escriptor de dietaris (els seus famosos Salón de pasos perdidos).

Conec a l'autor?
Sí. He llegit també les novel·les Los amigos del crimen perfecto, Noche y día; la seva biografia sobre Cervantes; la seva obra poètica i algun dels volums dels seus diaris. 

Quin és el proper llibre que tinc a la tauleta de nit?
Tinc pendent de llegir varis: les novel·les exemplars de Cervantes; els assajos de Montaigne; però em falta temps per poder llegir-les amb la calma que es mereixen. Potser aquest estiu trobo el moment. I també m’agradaria rellegir El Quixot.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: