Blog dels amics de @BiblioBellvitge: El Jordi et recomana Aloha

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

El Jordi et recomana Aloha

Troba'l a Biblioteca Bellvitge 


Qui sóc?
Em dic Jordi Daviu i sóc un buscador inquiet amb molta curiositat i ganes d'aprendre per poder transmetre tot allò que he après.

Què recomano?
Aloha, de Mª Carmen Martínez Tomás.

Per què?
Perquè és de fàcil lectura i molt interessant per a la gent que es vol introduir en el món interior, vital, personal de cadascú. És la història d'un viatge iniciàtic, d'una metgessa que viatja a Hawai. Allà té contactes amb xamans i altres cultures que li canvien la vida. Davant una crisi espiritual, la protagonista fa una fugida cap endavant.

A qui li pot interessar?
A tothom. És un llibre que connecta, o no connecta.

Quan el vaig llegir?
Fa poc, m'ho vaig llegir en tres tardes. 
Per què el vaig agafar en préstec?
Perquè vaig escoltar per la ràdio una entrevista que li feien a l'autora.

Has llegit altres llibres d'aquesta autora?
No, però pel que m'he informat, l'estil d'aquest llibre és totalment diferent. Aquest és novel·la i els altres són de creixement personal.

Quin serà el proper llibre que llegiràs?
¿Cómo habla Dios?,  de Francis S. Collins. Parla sobre la possibilitat de la convivència entre ciència i creença/religió.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: