Blog dels amics de @BiblioBellvitge: La Maria et recomana El carrer de les Camèlies

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

La Maria et recomana El carrer de les Camèlies

Troba'l a la biblioteca

Qui sóc?
Em dic Maria Nunes i sóc una apassionada dels llibres. Tot i que em dedico professionalment a llegir llibres, el meu moment de lectura és a la nit.

Què recomano?
Recomano el llibre El carrer de les Camèlies de Mercè Rodoreda.

Per què?
Perquè no és La plaça del Diamant ni Mirall trencat, però per a mi és la més rodona de les tres, és molt interessant. A través d'un personatge femení es fa una metàfora de la Barcelona de postguerra. Sens dubte, una novel·la inquietant.

A qui li pot interessar?
A lectors de Mercè Rodoreda o a qualsevol altra lector, ja que l'autora té un estil que pot arribar a qualsevol persona.

Quan me l'he llegit?
L'he llegit tres vegades en tres moments diferents de la meva vida: de molt jove no em va agradar perquè no el vaig entendre; de més gran em va agradar però encara hi havia zones fosques, i ara ha sigut quan l'he arribat a entendre.

Com el vaig descobrir?
Quan estudiava filologia a la universitat. 

He llegit altres llibres de l'autor?
Ho he llegit tot de Mercè Rodoreda.

Quin és el proper llibre  que tinc a la tauleta de nit?
Rellegeixo Un film (3.000 metres) de Víctor Català i tinc pendent una novetat literària: La setena funció del llenguatge de Laurent Binet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: