Blog dels amics de @BiblioBellvitge: El Rubén et recomana Dime quién soy

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

El Rubén et recomana Dime quién soy




Qui sóc?
Em dic Rubén Guerrero. Tinc 27 anys i visc a Ripollet, però tinc amics a Bellvitge. Treballo com a analista de dades.

Què recomano?
Dime quién soy, de Julia Navarro

Per què?
No m’agradava la novel·la històrica, però aquest llibre va significar un abans i un després pel que fa al gènere. Trobo que a través d’una prosa fluida l’autora et passeja pel temps i aprens història sense adonar-te’n.

A qui li pot interessar?
Als joves que tenen dificultats per llegir i que no els agrada la Història, podria ser una manera d’acostar-s’hi. I també per a qui no li agradi la novel·la històrica, podria començar per aquí.

Quan l'he llegit?
Fa un any i mig
Per què el vas agafar en préstec?
Me’l va recomanar la meva xicota.
Has llegit més títols d’aquesta autora?
Sí, La sangre de los inocentes, i ara, Dispara, yo ya estoy muerto.
Quin és el proper llibre  que tinc a la tauleta de nit?
La catedral Turing, de Goerge Dyson.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: