Blog dels amics de @BiblioBellvitge: L'Íker et recomana Mini va al colegio

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

Blog dels amics de @BiblioBellvitge

LA BIBLIOTECA LA FEM ENTRE TOTS.
FES LA TEVA RECOMANACIÓ ONLINE AQUÍ

http://bit.ly/2uwMEiP

L'Íker et recomana Mini va al colegio

Em dic Íker i tinc 9 anys. De gran vull ser bibliotecari i, si puc escollir, de la Biblioteca Bellvitge. Vinc molt sovint a la biblioteca perquè fan moltes activitats divertides i perquè m'enduc llibres a casa.  M'agrada molt llegir abans d'anar a dormir. Vull explicar que m'ha agradat aquest llibre i ho vull compartir.

Què recomano?
Recomano el llibre Mini va al colegio Christine Nöstlinger.

Per què?
Perquè entreté molt i té una història molt divertida: la d'una nena que ha d'anar al cole de grans i té dues opcions, el cole de la plaça Cargol o el del carrer Escarabat i no es decideix. Amb el seu germà fan un joc per escollir a quin anar. El principi del llibre és el que més em va agradar.

A qui li pot interessar?
Als meus amics.

Quan me l'he llegit?
La setmana passada, en només 3 dies! 

Com el vaig conèixer? 
La meva mare me'l va recomanar.

Quin és el proper llibre que tinc a la tauleta de nit?
Un llibre recomanat pel cole El misteri de la tifa de gos abandonada de l'Anna Cabeza.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da al blog de la Biblioteca Bellvitge.
Comenta tot el que consideris oportú: